tisdag 15 januari 2008

Scrappat och snappat...



Efter en fight med kameran och blixten där jag inte gick segrande ur striden var det datorns tur att slåss mot unga frun. I den senare kampen lyckades jag något bättre och här är resultaten. Under mitt första år som scrappare har jag gjort 10 LO:s, en mängd kort och en pärlbytta till den pärlande pärlan... (den sistnämnda idag... och Hedda blev så glad!) Jag är således inte den mest idoga scrapparen i världshistorien men jag tycker ändå att det mesta jag gör blir bra. Ovan en riktigt vågad idé med fyra randiga bodies och tre randiga papper. Men det blev kul och bra!

Här är den allra senaste LO:n. Äntligen en grön! Den är så fin...


En av de första jag gjorde. Åh, vilken tid det tog. Ja, jag är ju fortfarande inte någon explosiv scrappare i sprint eller så... Mer en omsorgsfull långdistansare... men visst flyter det på bättre nu än för ett år sedan...



Och så den sista... Den gjorde jag när jag och Lisa hade miniscrapträff hos henne på annandagen. Det var min första förstoring.

Så där ja! Det känns bra! Några alster att visa upp... Nu blev jag sugen på att scrappa...

Inga kommentarer: