tisdag 1 april 2008

Scrapmara

I lördags var det scrapmara i Örebro. Åttio entusiaster i alla åldrar träffades under en hel dag för att scrappa och skapa och inspireras och shoppa och tävla och umgås. Trevligt och tröttande. Kreativt och kul. Pratigt och produktivt. Jag hann med två layouter. Den ena visar jag inte än, för den behöver vissa justeringar. Jag gjorde den utifrån ett tävlingskit och den blev otroligt karamellig som M uttryckte det. Vi får se om jag kan få nån ordning på den. Lite rörig och orolig är den. Desto bättre blev den här. Ett foto jag fick efter mina föräldrars rensning och sortering av gamla foton. För första gången testade jag att sätta öljetter på en LO och så här blev det!



För några veckor sedan hade vi en liten scrapträff på jobbet och då blev det ett par layouter:




Och så en som kom till i januari eller så...

Inga kommentarer: