onsdag 10 september 2008

Jag blir glad när...

... mina elever skämtar och prövar isen. Vad är ok att säga och göra? Hur ska hon reagera?

... min kollega sprudlar av livslust och glädje och är glad över att vara med i det arbetslag jag leder!

... jag får uppmuntra en annan kollega med chokladpraliner och hon blir glad!

... jag får uppmuntra en till för att hon säger bra saker. Hon blev också glad!

...ytterligare en kollega uppmuntrar mig och talar om att han tror på mig. Och han som säger det är mannen med erfarenhet...

... jag tänker på mina goda vänner som jag kan prata med om det som berör i livet. Tack A & C för att ni finns!

... jag ser en av mina gamla elever på Idol. Klart hon gick vidare! Grattis C!

... jag känner huvudkudden bakom nacken. Jag har en säng att sova i! God natt!

1 kommentar:

Ljuva ro sa...

TAck själv! Vi hade det bra i tisdags, ser fram emot nästa gång! Kram