torsdag 11 september 2008

Cybervinnare


För några dagar sedan fick jag en liten kommentar på min blogg. Den var från Sebbes fruga som på sin blogg hade gett mig en utmärkelse för att hon gillar min blogg. Det finns några jag också gillar så jag skickar utmärkelsen vidare. Så här funkar det:

1. Den som fått utmärkelsen kopierar bilden och lägger den på sin blogg
2. Länka till personen som gav dig utmärkelsen
3. Ge utmärkelsen vidare till sju bloggar
4. Länka till dom bloggar du gett utmärkelsen
5. Lämna ett meddelande på bloggarna som du gett utmärkelsen till

Jag undviker att numrera dem eftersom jag skulle vilja lägga upp dem alla bredvid varandra. De är bäst på var sitt sätt. Och vinnarna är...

Elisas blogg som är en stor inspirationskälla när det handlar om scrappande. Dessutom är skribenten rubrikernas kvinna...

Goda vännen Annas fina blogg Ljuva ro som nyligen återuppstått. Vacker inredning - ytterligare en källa till inspiration.

Hannas blogg om utveckling, hormoner, smakportioner och annat som hör småbarnsförälderns vardag till.

Stort och smått ger välskrivna glimtar från vardagen. Att bloggaren dessutom är en god vän...

Min favoritfotograf visar sina alster på 2008. Du är bäst!

Självklart finns Sebbes fruga med bland mina favoriter. En härlig blandning av allt!

Slutligen en vinnare som inte längre bloggar. Däremot har familjen en fantastisk webbsida värd en utmärkelse. Jag menar förstås:

wesstrom.se. Snygg, trevlig, rolig, välskriven.


Kul att få en uppmuntran. Ännu roligare att skicka den vidare.

4 kommentarer:

Hanna sa...

Åh! Tack så mycket!
Kram kram

Unknown sa...

vad glad jag blir Malin!
Jag saknar dig!
hälsa familjen.
puss

Anonym sa...

Tack vännen. Du är så go. Kram från mig./ H

Anonym sa...

Käraste Malin, tack för utmärkelsen och hälsningen!

Jag inte bara inte bloggar, jag hänger inte heller med på andra bloggar. Hörde av min svägerska att vårt webbhotells problem med bloggar och album nu var över, så då tittade jag in för att se om min sovande blogg var intakt. Inte bara intakt var den, där fanns ju också världens raraste hälsning! Det verkar som om du också ligger lite lågt med bloggen, men jag gillar den, den skulle definitivt komma på min lista om jag gjorde en, men det blir nog inte så...

Har i alla fall just petat lite på wesstrom.se och lagt upp en ny smyckessida. Manivarning utfärdas. Ska vi pärla? Kramar Lena

Förresten, välkomna på sjuårskalas på lördag kväll om ni vill!