söndag 22 augusti 2010

Vad hände nu då?

Jo, jag fick tillgång till dator... utan att störa någon sovande. Och så fick jag märkligt nog lust att kika in på min egen blogg för att se efter om jag skrivit något den senaste tiden. Det hade jag förstås inte. Och det är väl inte att undra på. Den ser ju lite trist och alltför välbekant ut...

Dags för en uppfräschning! Men om jag ska vara någorlunda fräsch i morgon behöver jag knyta mig nu. Resten av bloggens storstädning får vänta tills en annan gång. Hoppas det inte dröjer ett år till nästa inlägg bara...

2 kommentarer:

Lillan sa...

Heeeeeej vännen!
Vad glad jag blir att du hittat hit igen, har verkligen saknat dig.
Längtar efter dig in real life också.
Vi har tänkt mycket på er......
stor kram
Caroline

Malinmittilivet sa...

Caroline:
Tänker massor på er också! Vi saknar er i vårt liv. Tänkte våldgästa er en dag, men det bidde inte så... En annan gång!
Kramis /Malin