måndag 31 augusti 2009

Nu kommer den nog...

...vilken vecka som helst, skulle jag tro...

10 kommentarer:

Sebbes Fruga sa...

Det får vi verkligen hoppas! Nåt annat skulle kännas... osannolikt.

Lycka till! Eller vad säger man när någon ska till och föda barn? Inte vet jag, som gjort det tre gånger...

Malinmittilivet sa...

Sebbes fruga:
Jag funderade på om jag skulle skriva "vilken månad som helst" men insåg att det ju är september imorgon... Lite trött är jag på det här nu, men har jag klarat 40 veckor klarar jag nog ett par till om det skulle behövas! :-)

Lycka till, funkar väl bra... Så tack!

Emelie sa...

åh Malin. hoppas allting går fint!
hälsa familjen.
Kram

Malinmittilivet sa...

Emelie:
Tack! Du är en ängel!

Elisa sa...

Kramar till dig!

Unknown sa...

Väntar å väntar på att få höra om det hänt något?? Eller har ni siktat in er på 090909, så du kniper för fullt tills dess? Nej, jag trodde väl inte det. Väntar & väntar där också, kan jag tro. Om det inte är så att det är på gång för fullt just nu, kanske? Vi hoppas för allt vad vi har att det skall gå smidigt! Sådär som Mats tyckte att det gjorde med Max.. Efter två dygns kämpande säger han att "det sa bara plopp, så var han ute!" Hm. Skönt med förstående män. Tror nog lillebror fixar det lite bättre än så.
Kram
/ Pia

Lena sa...

GRATTIS STARKA DU! Kram

Helena sa...

Grattis du kära vän. Ett litet underverk har ni fått. Äntligen har bebisen landat. Kram från Helena m familj.

Unknown sa...

Massor av gratulationer och allt gott i världen önskar vi till lilla baby flickan.
Kramar från oss i Gylsboda

Malinmittilivet sa...

Pia:
Ja, smidigt gick det. Och lillebror var fantastisk! För att inte tala om hans fru!!! ;-)

Stor kram till er allihop!

Lena:
TACK! Ja, det krävdes lite styrka att hålla emot en så ivrig tjej. Bråttom hade hon.
Kram!

Helena:
Tack! Hon är i sanning ett underverk! Kram!