söndag 17 augusti 2008

Hög tröskel

Tänk vad trögt det kan vara att komma igång igen... Efter en lång och härlig sommar med inte alltför många inlägg och där bloggandet absolut inte varit i fokus har tröskeln in i bloggen känts hög och dörren varit trög... Låset tycks ha kärvat och ingen kraft att knuffa upp dörren har funnits...

Men det känns sunt. På sommaren ägnar jag hellre tid åt att njuta av ledigheten än att sitta med näsan framför datorn. När ljuva sommarkvällarna blir till ruggiga höstkvällar kan väl datorn få börja surra igen. Och ikväll öser det ner...

Jag hade en tanke efter senaste inlägget att snart lägga ut lite fler bilder från semestern och berätta om vår sommar. Men jag valde att fortsätta ha sommar och strunta i bloggen. Har inte haft lust helt enkelt. Men nu är jag tillbaka i rutinerna igen. Jobbat har jag gjort i en vecka och det känns skönt att vara inne i rullarna igen. Kanske det kan återspeglas även i bloggandet. Vi får väl se...

3 kommentarer:

Hanna sa...

Hoppas Hoppas det =)ör jag tycker om din blogg så mycket

Malinmittilivet sa...

Hanna:

Tack, vad go du är!

Hanna sa...

Ja men verkligen måste vi träffas snart igen! Jag har tänkt på er hela sommaren, men allt går ju så fort. Till helgen jobbar jag mitt första helgpass, men kanske någon gång nästa vecka? Kram